Kan ik je helpen?
Servicemedewerkers helpen jou graag met het oplossen van klachten of problemen. Na aankoop van een artikel bij Marree heb je ten minste één jaar garantie. Ook na afloop van de garantietermijn kun je met een gegronde klacht bij ons terecht.
Kan ik je helpen?
Mocht je een gegronde klacht hebben, dan worden alle kosten binnen de garantieperiode voor onze rekening. Servicemedewerkers met technische kennis over het product en/of merk helpen jou graag met het oplossen van de artikelklacht. Wij nemen dan ook de verantwoordelijkheid voor een juiste afhandeling van de klacht.
Na aankoop van een artikel bij Marree Technische Groothandel B.V. heb je ten minste 1 jaar garantie. Fabrikanten geven fabrieksgarantie op hun producten. In de gebruiksaanwijzing van het artikel kun je het termijn en de inhoud van deze fabrieksgarantie vinden.
Na het garantietermijn
Zodra je een klacht over een artikel hebt, kun je dit bij ons melden. Dit kun je doen door telefonisch of per e-mail contact met ons op te nemen. Wij bekijken vervolgens of er garantie van toepassing is. Daarnaast kijken wij naar wat een passende oplossing voor het probleem is.
Ook na afloop van de garantietermijn kun je met een gegronde klacht bij ons terecht. Wij repareren of vervangen het artikel als deze na een bepaalde periode en bij normaal gebruik nog goed zou moeten functioneren. Ook wanneer het product buiten jouw schuld om niet meer naar behoren functioneert. In alle gevallen zorgen wij voor een snelle afhandeling van de klacht.
Gegronde klacht
De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:
Alle prijzen zijn exclusief btw en andere heffingen en exclusief eventuele verzendkosten en servicekosten